4 Februari 2013

Assalamualaikum.

:)

Alhamdulillah, semalam aku selamat melahirkan baby kiteorang through operation.

It is not something that I always imagine but I always believe that Allah has a better plan for me. As they said, manusia nih merancang, Tuhan yang menentukan.

It's a boy! And he's weighing 3.48kg. Haha. Padan muka aku! Makan banyak sangat lagi. :P And first impression oleh semua orang adalah, "Eh, baby nih putih laaaaa". Hitam sangat ke aku? -____-" Aku putih la weh, kerja site je dulu buatkan aku hitam. Haha.

InshaAllah I'll be discharge tomorrow. And menghadap confinement period for another 44 days. Phew.

Please pray for both of us okay? Doakan aku dan baby sihat selamanya.

Will update soon for the not-so-much pengalaman bersalin. Haha.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

You Might Also Like

3 COMMENTS