#Baby : At 29th Weeks

Assalamualaikum.

:)

Sorry for the long hiatus.
Been busy with a lot of things.

Alhamdulillah, dah masuk 3rd trimester.
To be honest, I'm quite excited untuk baby approaching 9 months sebab dah tak larat dengan nauseous semua.
Oh yes, at 7 months pregnant, aku masih lagi muntah-muntah dan loya segala.
I guess that is my part and Alhamdulillah untuk itu. Bahagian masing-masing la kan?

Suami paling banyak bagi positif feedback kat aku,

"Takpe la Sayang kalau muntah-muntah lagi. Mana tahu bahagian Sayang nak bersalin senang je nanti"

Mudah-mudahan macamtuh la kan? :D

My baby is VERY active right now. Last time aku ada rasa macam nak pitam, and Suami bawa aku ke klinik. The doctor said maybe I was too tired and stressful. Yelah, masa tuh mak sedara Suami baru lepas meninggal, so yeah, I have to say that I have lack of enough rest. But it doesn't matter anymore sebab sekarang rasa Alhamdulillah segar sangat.

Berat baby sekarang dah dalam 1.23 kg. Hari nih baby gerak NON-STOP dan ada certain masa aku rasa terkejut. But I enjoyed my view. Seeing your wavy tummy when your baby is moving, is it soooo amazing.

Thank you Allah. :')

You Might Also Like

1 COMMENTS