Nasib si budak baru

Okay, tajuk entri sangat over. Macam orang buli kau segala. T__T

Anyway, hi folks ! It's been a while kan since the last time I updated my blog. Well, bukan la apa sebenarnya, aku macam sangat sibuk uruskan perihal kahwin dalam satu dua minggu nih. Jadi memang masa untuk berbelog agak kurang lah.

Speaking of my wedding preparation, yes, another 2 weeks before aku akan menjadi *ehem* isteri orang. To tell you the truth, aku tak rasa pape pon. Maybe because aku lebih fokus kepada preparation instead of life after jadi isteri orang. hewhew.

Sekarang nih aku ada kt office bru. Duduk dalam bilik yanh MasyaAllah euknya. sambil taip post nih tngan aku macam reeze pon ada jugak ebenarnya. HAHA. Colleagues semua so far Alhamdulillah menyenangkan diri. And yes, I will involve in real civil works after this. Nasib aku tengah cuti semester. Kalau tak gelabah jugak first day kerja nak balance kan dengan jadual kelas. Dah la last week satu minggu aku absent due to few things pasal kahwin yang nak kena setelkan kat rumah. This is really challenging you know. ;P Aku duk kira dari tadi bila lah nak pukul 5pm. Budak depan aku nih kemain rajin revise examples while aku tersengguk-sengguk mengantuk. Bukan lah malas nak baca examples tuh, but who reads Maths solution? Orang kena prektis kot. And I have the chance untuk prektis benda tuh. Patut tak apply cuti sekarang eh?

You Might Also Like

0 COMMENTS