Bila perut dah lapar

So, for your information, aku dah pergi fitting baju untuk majlis sanding aku last week. And the result adalah seperti yang dijangkakan iaitu I'm A FAT BRIDE! Haha.

Lepas aku dah try fitting tuh, aku straight texting kawan2 aku. Semua suruh kurus but turns out aku tak boleh kurus lagi.

You know why? Let me tell youuuuu. ;p

Aku usaha untuk puasa. Ye, bajet bila dah puasa 2 minggu badan boleh lah jadi kurus. Kalau tak ramping *puke* sebelum nih pon, takpe lah. Orang kata sedap2 mata memandang kan? HEWHEWHEW. Okay boleh lempang aku untuk stopkan this imagination.

Alih-alih baru 2 hari puasa dahhhhh kena stop. Sebabnya? Yot dan Lea ajak keluar lah, lunch dengan colleagues lama lah. Jadinya aku nye puasa tuh tak terus-terus buat dah afterwards. Sangat hangat-hangat taik ayam kan? HAHA. So, aku ambil keputusan, terima je lah kalau dalam gambar aku gemuk nanti.
*sengih*

Alhamdulillah, semalam bila dah mintak cuti, it is approved by my Boss. Yeayyyy !! Sonang lah hati nak poie honeymoon pasnih. Mungkin dah boleh keluarkan luggage and packing dari sekarang kan b? HAHA.

Semua hampir siap. It just tengah busy nak fill in kan barang yang nak letak kat door gift. Hantaran dah cakap kat Aunty Azmah untuk ambil hari Khamis. Aku jumpa aunty nih kat FB by anaknya punya page : Azmila Mohd Kamil. Dieorang boleh buat hantaran and wedding deco. So have a look at their gorgeous works okay? ;)

Ohhh hari nih nak ambil baju nikah. Wow, berdebar nak tengok macamane baju tuh jadi. Aku tempah beading from "beadmeplease". Boleh check through Facebook jugak.

Okay, perut dah kriuk kriuk.

"Anee, maggi goreng satuuuuu!"

Erk. -___-
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

You Might Also Like

1 COMMENTS