McDonalds

Bangun pagi nih terasa malas nak buat apa-apa. Ohh, except hantar resume kepada Kak Lea untuk minta tolong dia fax kan. :)

So, dah duk surf-surf-surf-surf internet nih jadi lapar pula. Perut pun dah kriukkk,kriukkk minta makanan masuk. Check purse ada lah duit lebih saki baki jual nasi lemak semalam. (Tunjuk betapa menganggurnya saya. HEE. :P)

Ohh dah tahu dah nak makan apa. McDelivery!!

Note : Bukan la malas nak masak ye? Tapi rasa macam tak sesuai je duduk sorang kat rumah nak masak segala. :)

Lepas 4 kali cubaan call McDelivery akhirnya berjaya untuk mendapatkan bantuan operator.


1. Adik manis mengalu-alukan panggilan saya. Saya pon menceriakan suasana dengan berkata 'Hi' semula.

2. Adik manis bertanyakan tentang alamat rumah saya. Keadaan berlarutan untuk seketika sebab adik manis tak pasti di mana lokasi rumah saya. Come on bebeh, get a map! I'm freaking hungry! -__-"

3. Adik manis bertanyakan part yang paling saya suka, "Okay, what do you like to order miss?" dan saya dengan rakusnya order bertepatan dengan saki baki duit yang ada di dalam purse.

4. Adik manis confirmkan order saya (masa nih tengah senyum lebar seorang diri) dan tiba-tiba -------------- Tiiiiit, tiiiiit, tiiiiit.




Ahh shit!


Kredit dah habis.
Tak sempat pon nak confirm kan order.


T____T

*sembamkan muka di bantal. KELAPARAN!*

You Might Also Like

0 COMMENTS