5 perkara rawak

1. Mak terasa nak makan kerang. Then, she asked me to basuh kerang sebelum masak. Biasalah, prosedur sebelum masak. Bila Ayah ke dapur tengok saya basuh kerang,

"Kau buat apa tuh?"

"Basuh kerang lah. Amende pulak?"

Sambil senyum dan geleng-geleng, "Taktau aku nak cakap apa dengan kau nih. Tak pernah pulak tengok orang basuh kerang satu-satu".

*blush*

2. Duduk rumah nih dah makin terasa suka pula menonton TV. Hari Isnin tengok Juvana, hari Selasa tengok Ana Lu'lu (jangan gelak!), hari Rabu layan movie, hari Jumaat tengok Tahajjud Cinta. Penuh schedule.

3. Bila tengok Star World tadi, 711, kagum betul tengok dieorang buat cupcakes. Semua cupcakes cantik-cantik.

4. Semalam saya sibuk call orang sana-sini siapa nak ambil tempahan cake masa raya nih. Semua tolak! Kemain cepat lagi orang lain sebelum saya. T____T

5. Selalu try nak buat puasa Syaaban straight satu bulan. Tapi temptation nak makan tuh selalu meluap-luap. Susah betul sebab BARU JE LEPAS TURUN BERAT BADAN! *saja nak bold kan. Haha*


I have made my decision and minta-minta Allah permudah kan lah urusan saya.

Amin. :)

You Might Also Like

0 COMMENTS