Second day

Yes, dah masuk hari kedua dah kat sini. ;)

Anyway,
hari ni macam bersemangat sikit sebab dah mula bercakap dan bergelak ketawa dengan officemates. Well, they're kinda nice actually. Seriously, baik je melayan saya - budak baru.

Hmm about kerja? It was a bit of complicated nak terangkan kerja saya and to be frank saya tak rasa best sangat pon. But, as they said, baru 2 hari je pun. I have to learn A LOT. Like seriously! Selalu je message Sopi ada kerja ke tak. Asal ada kerja bind plan pon saya dah muka happy dah. Punya lah suka buat kerja lain. Orang minta tolong photostat kan pon willing je nak tolong - even takde pon orang nak buli.

*ohh, kenapa minta dibuli??*

Tak, tak. Bukan minta kena buli pun. I was asking someone can guide me with my task. So, dari situ saya boleh teruskan my task. :)

Baru 2 hari start kerja dah start fikirkan hutang piutang bagai. Is it a normal thing? Huish, banyak lak tanggungan kena buat. :(

Damn it. Good bye shopping!

You Might Also Like

0 COMMENTS