Minggu kerja yang pertama

Agak lama sebenarnya nak update blog. Tapi memandangkan rumah takde internet, so saya memang depends on office's internet. Hehe. :)

Saya dah mula buat beberapa task sejak semalam. Well, this is quite new for me since I have to do Project Management's works as well as kerja-kerja IT sedikit. Since saya nih agak buta komputer, so I REALLY have to work on my own in this thing. Takpelah. Sikit-sikit lah kan? :)

Sejak balik dari Mekah hari tuh saya demam yang tak kurang-kurang. Sampai lah hari Rabu lepas saya ke klinik sebab dah tak tahan sangat. Masa tuh badan pun dah rasa sejuk-sejuk, kaki dah macam sengal dan sakit tekak yang sangat perit. Bila dah jumpa doktor, doktor cakap saya ada demam and he prescribed me with some medicines.

Tapiiii, part yang tak best nya adalah dengan membayar bil berjumlah RM100!

*sigh*

I really hope that I can bear with this place for a long time. The people, the workplace environment; it really suits me well. So rugi lah kalau keluar kan? But, I also need some design experience as well. Jadiiii, bila dah fikir pasal belajar tuh, kena lah consider juga for my future. So, tengok lah mana-mana kan? Allah knows what is the best for me. :)

Pasal duit.

Bila dah kerja nih memang asyik fikir pasal duit eh? Fikir pasal nak bayar nih la, nak bayar tuh la. Nak fikir tanggungan semua. Haishh. Memang kena ada good financial management ni. Kalau tak memang tah ke mana lah duit saya. Semalam pergi The Curve nampak barang-barang semua rasa nak beli. Semua rasa macam berguna je nak bawa pergi kerja. Haih, kalau macam nih lah berterusan memang pokai lah kan? Hehe.

Bila nak jadi jutawan nih........................................... T___T

You Might Also Like

2 COMMENTS