Dinner and Durian

Hari nih saya dah habiskan presentation FYP II!!!!
Alhamdulillah everything was fine and I'm not that nervous as I thought I would be. Tak sia-sia mock presentation dengan Induk malam tadi. Hehe.

Habis je presentation terus balik rumah tidur dengan nyenyak nya.
:)

Then dalam pukul 3 lebih Rose datang melawat saya dengan Cuda. Tapi sebenarnya lebih kepada mengambil beg make up dia yang tertinggal okay. :) Dalam pukul 5 petang, saya teman Rose & Cuda makan durian. Since I don't like the smell of durian, I always keep on distance between me and Encik Durian. Tapi, hari nih...dieorang punya pasal pergi lah makan durian jugak.

2 ulas je!

End up malam nih dah demam. T_________T


Muka gembira dapat maka deriaannnn~~


Lepas je balik daripada makan durian, mandi, solat dan terus siap untuk dinner malam nih. This is the first time I went to DL dinner since dalam usia saya buat degree tak pernah pon dapat DL except last semester. Mula-mula reluctant jugak nak pergi sebab takut takde kawan. Tapi, last sekali pergi jugak lah lepas Aki, Afiq, Kak Ros dengan Allim pon join sekali. :)

The dinner was BORING. As expected.
I've got a certificate and a plaque.
The food was okay.
The performance was sucks.

*nampak sangat sebenarnya dinner tuh tak best sebab performance. :|*



Before ramai orang datang, amek gambar budak 3 orang nih.
From left : Afiq, Aki, Azhan.


Ehem, ehem.


Amek gamba dengan Dato' VC. :)


Sebelum majlis habis saya dah balik since badan dah memang rasa nak demam. Mata pon dah pedih-pedih dah. Dah memang terasa durian tadi dah effective sangat dalam darah saya nih ha. Huhu. :((

By the way, ada satu phone number nih keep on bothering me. Bila saya angkat tanya nak cakap dengan siapa, entah siapa-siapa lah die cakap. Kadang-kadang rasa macam Indon jugak. Malam nih je, dekat 4 kali dia call saya.

017-6565722

Memang dah tahap tak sabar dah. Last sekali saya message kat dia,

"Lagi sekali call number nih, saya bagitau polis"

Terasa macam Siti Nurhaliza pun ada sekarang nih.



T___T


p/s : polis layan ke eh kes macam nih? haha.

You Might Also Like

1 COMMENTS