Mixed up feelings

Perasaan saya memang bercampur baur sejak akhir-akhir ini. Tak sangkan rupanya pejam celik, pejam celik, haa hambek kau dah dekat dua tahun setengah belajar kat UiTM nih. :)

There are A LOT of memorable experience sejak saya masuk ke UiTM Shah Alam. In fact, sejak masuk ke alam UiTM lagi sejak dari Jengka lagi. Banyak yang ketawa dan banyak juga yang menangis. Tapi, standard lah kan. That is how we measured how meningful our life is. ;)

This afternoon, I have my first meeting with the dinner committee yang akan organize kan Malam Pra-Graduan untuk semua pelajar semester 8 sampai 10. Mula-mula rasa macam nak marah je Waniey yang letakkan nama saya dalam committee tuh but on my second thought, "Hey, why not I try something new in here?".

Andddd end up;
I was picked as Biro Protokol. Poor me. T____T

This semester should be a hell great and full of fun semester. This is where we enjoy our life as a student, where we start to think like an engineer and this is where we want to build a strong relationship with our friends. Yelah kan. Lepas nih entah bila pula yang boleh jumpa lagi. Masing-masing dah balik ke negeri masing-masing dan jumpa je nanti dah beranak pinak pulak gayanya. Eheh.

Sejak saya masuk ke sini, saya jumpa dengan bermacam-macam jenis manusia. Ada yang pada mulanya macam berlagak tapi bila berkawan, ohh dia lah kawan yang paling fun sekali. Ada yang pada mulanya senyap je, tapi jahat suka membahan orang. Tapi, ada juga yang pada mulanya baik dengan kita tapi tak lupa juga tinggalkan cerita buruk pasal kita. Haih, macam-macam. Susah nak sebut kan satu per satu.

Or should I say, "Takpe la. Suka hati kau lah macamana, asalkan aku tak kacau kau dan kau tak kacau aku".

Which one is the best?

However,
there is also one thing that I should be highlighted in here. Ada juga jenis perangai manusia yang dah berkawan lama tapi disebabkan beberapa perkara terus dah jadi musuh gamak nya. Hey, macam cakap untuk diri sendiri. Haha.

Entah lah.
People come and go in our life. And yes, it is just like that.

Embrace your friendship people. While it lasts. ;)

You Might Also Like

0 COMMENTS