Careless me


Entah kenapa, saya sendiri tak pasti kenapa saya ada masalah untuk TERbuang duit. Dan setiap kali perkara ini terjadi, setiap kali tuh lah saya sangat marah sampai kan rasa nak tumbuk semua orang kat sekeliling saya.

As for today, I have lost RM100!!! Can you guys believe it??

So what happen to me now? I have to survive with NO MONEY until this Thursday before Ayah will bank in my pocket money for another few days. All my plans were cancelled. Dan sejak dari beberapa jam yang lepas saya sangat menyalahkan diri saya dengan kecuaian diri sendiri.

This is not the first time this kind of thing happens. Dah banyak kali dah sampaikan kadang-kadang saya malu dengan sifat cuai saya sendiri. Entah kenapa sampaikan kadang-kadang barang sendiri pon saya boleh terlupa letak di mana. Cepat sangat terlupa itu dan ini. T___T

Sedih nya. Rasa nak menangis je. T___T
Jumlah RM100 tuh sangat lah besar untuk saya sekarang nih. Kenapa lah boleh hilang? :((

You Might Also Like

1 COMMENTS