Day out & tudung

Hari Ahad yang lepas, kiteorang pergi breakfast kat Jalan Chantek, PJ. Tak ingat nama kedai tuh apa, tapi sebelah Kedai Rajoo yang sangat famous dengan thosai yang orang kata sedap tuh. Entah lah kan, tapi tak pernah try.

Biasanya kalau ada kelapangan, kiteorang selalu datang sana. My late uncle loved to have breakfast kat kedai tuh during weekend. So, kiteorang nih pon da macam terikut-ikut da. Makanan yang selalu order, Thosai telur. Amma! Sedap kot. Eheh. :)


Kakak, muka kenyang sangat senang hati. :))


Caption yang sesuai : Awwww~ :P


Lepas breakfast kiteorang pergi Amcorp Mall pulak. Baru tahu rupa-rupanya kalau hari Ahad, ada lebih kurang vintage shop kat level bawah tuh. If korang someone yang suka kan piring hitam, camera zaman tok kadok nye ataupun korang nih coins collector, boleh lah datang sana. Banyak sungguh barang-barang yang dia jual. Sayangnya gambar tak ambil sebab saya sibuk tengok Polaroid Camera yang zaman 1920-an nya. Damnnn, best gila.


Tudung || Tudung RM5 from Bandung.
Blue-striped jacket || SEED
'Love Bad' black t-shirt || Only LOVE
Grey tapered jeans || Springfield
Flip flop & Bag || iPanema & Charles and Keith


I love the fashion thingy. Best. Selalu kalau jalan-jalan kat blog orang, tengok dia beli kat mana all those stuff. Then, terus surf internet dan beli. Nyummy. And I know that I'm not helping people much. Haha.
Ohh ye, tudung kat atas tuh saya beli di Bandung hari tuh. Sebelum nih kat fakulti ramai yang pakai tudung macam tuh. Lecturer pon saya pernah nampak pakai tudung kerawang-kerawang nih. Bila saya tanya Miss tuh beli kat mana, dia jawab dari blogshop. Around RM45 la tudung tuh. Alih-alih masa Big Mama heboh nak beli telekong kat Pasar Bharu tuh, saya ternampak tudung kerawang nih. So, terus bargain sebab gatal nak try pakai. Damnn, tudung tuh sangat murah hoi. Saya beli hanya lah dengan RM5 sahaja! Terus sambar dengan banyak.

*tapi, saya tak suka pakai sebab susah. Siapa mahu? T_________T*

Ohh, Abang Ngah yang baik hati lagi kacak sudah membantu untuk pasangkan kabinet IKEA yang beli dari hari tuh. Cakap besar je lebih aku nih. Konon nak bawak ke rumah baru di dalam bilik yang baru kabinet baru itu. Tapi tak berjaya. Tsskk. Akhirnya dengan bantuan Abang Ngah yang gagah perkasa, siap jugak. (Okayy, too much bodek. Hehe)

I'll update soon okayy. Nak tidur since tomorrow mahu ke Putrajaya.

Toodles.

You Might Also Like

0 COMMENTS