Saya dan IKEA




Masuk semalam, da dekat 3 kali saya pergi IKEA dalam minggu nih. Rasa macam nak jadi share holder IKEA tuh ada lah jugak. Rasa nya cashier IKEA tuh dah boleh cam da muka saya. It just saya guna strategi tukar kaunter je setiap kali nak bayar.

Mula-mula pergi IKEA untuk 2 kali yang pertama tuh, saya pergi weekdays. Alaa standard kata pon weekdays kan. Mana lah ade orang nak bersesak sambil bawa client ke sana? Memang tempah surat 'you're fired' la kan. So, keadaan sangat bertenang. Siap boleh makan meatball IKEA dengan feeling yang sungguh seronok. Hehe.

Semalam pergi lagi. AGAIN. Letih nye tak payah cakap lah. Dah lah ramai orang. Bawak Danish yang berlari ke hulu ke hilir sempena birthday dia yang ke 2 tahun nya. Sungguh gembira lah dia semalam. Mak dengan Ayah happy je pergi tengok semua barang-barang. Bangah dengan Kak Zai sibuk mencari katil baru. Mata saya pon da agak kuyu da masa tuh. Tunggu masa nak tidur je. Eheh.

Sempat jugak membodek Ayah nak beli cabinet baju baru untuk rumah sewa. And application was succeed. So, next semester boleh lah tidur dengan nyenyak sambil memandang kabinet IKEA yang cool dalm bilik baru. Ayah pula duk aim je nak beli lazy chair kat IKEA tuh. Semalam cuma Bangah dan Kak Zai yang shopping-shopping-dan-shopping lagi. Kiteorang hanya survey dulu.

Kabinet idaman. :)


Quilt nih tahap must have weh. Best! Da lah satin. :)


Kerusi idaman Ayah. Sikit pon tak best. Duhh~


Hari tuh pergi da belanja banyak dah kat IKEA. Bukan belanja je. Makan pon da banyak sangat da kat IKEA tuh. Kalau hari-hari pergi memang masak lah duit habis sebab kan perihal IKEA nih. Hehe. :)

Anyway,
sorry for the long hiatus. I was so busy with the family and addition of saya da rasa malas nak update blog. Huhu. Dah takde perasaan nak blogging. Rasa macam kisah saya tak menarik untuk ditulis rather than baca kisah hidup orang lain yang lagi best. Haha.

Ohhh, penulisan pon semakin membosankan. Kalau dalam hidup nyata nih da mahu kena baling tomato from audiences. T______T Maafkan saya. Tsk.

Ohh, nih gambar birthday boy semalam.
The precious one, Muhammad Hafiy Danish. :)







Stay tune! Hehe. I'll be updating soon. :)


With love,
f

You Might Also Like

2 COMMENTS