exam da habis

Exam dah habis! Yeay! Yeay! Alhamdulillah lah it went well. And I hope the result would be okay. :)

Takde lah semua benda yang saya buat tuh, saya confidence betul. But at least I'm sure it will be okay lah. Last paper tadi paper Law. Paper start pukul 2.15 pm and patut nya habis around 5.15 pm. Tapi pukul 3.30 pm da keluar.

1. Sebab da siap and da check dekat 5 kali.

2. Sebab merasakan ketidak selesaan diri. Ye, period pulak time jawab Law.

So, dengan kadar segera saya pon kemas barang dan balik ke rumah. InsyaAllah betul lah apa yang dibuat tuh. Kalau tak betul pon redha je lah dari baju aku penuh kesan-kesan yang tak diingini kan? Huh, selekeh sungguh lah kalau macam tuh.

Sejak tahu download movie lately, asek tengok movie je lah saya. Internet rumah nih pulak lajuuuu je. Yelahh, lepas Cuda da complain internet macam haram arituh, terus rumah kiteorang lajuuu je download. Satu jam satu movie. Siapa lah hati tak senang kan? :D

I'm going to enjoy this semester break before sambung balik dengan FYP saya this Disember. Plan nak masuk lab awal-awal so that next semester takde lah penat sangat dengan the whole casting part. Apa-apa hal pon kena jugak berbincang dengan Allim a.k.a Chief FYP group saya. Haha.

So, have a nice day! I'll be updating soon.

With love,
f

You Might Also Like

2 COMMENTS