kegembiraan dan hair product

Secara jujurnya,

emosi saya sangat jatuh sekarang.
betul ni.

kalau ketawa macam nak pecah,
kalau mengekek macam kelakar sangat sampai orang rasa nak tampar,
jangan pelik.

;)

-------------------------------------

ok lah. malas la nak cakap pasal happy ke tak.
orang taknak dengar cerita kau. haha.

okay.

Akibat aktiviti memerahkan rambut sebulan yang lepas dan beberapa hari yang lepas, rambut saya mengalami masalah yang sungguh.....kejung!

Huh, stress sungguh. Lepas balik kelas, bukak je tudung tiba-tiba rambut macam kejung je. HAHA. Ape ke sengal kan? Tuh laaa. Rambut elok elok hitam kau pergi gatal2 kaler kan. Hambik kau.

So, semalam saya pergi berjalan-jalan di Bintang Seksyen 7 bersama Lea. Mencari shampu apa yang bagus. Nak pergi Guardian amat lah malas kan? So pergi je la turun ke Bintang tuh. HEHE. ;) Cari-cari shampu, tengok DOVE.

First attempt memakai Dove sangat la berjaya. Rambut jadi lembuuuuuut sangat. And da jatuh semua. So, i don't have to worry rambut kejung ke atas la kan. Hehe. Rasa satisfied gila. Kalau dalam beberapa minggu rambut menunjukkan perubahan yang baik, terus saya nak stick gunakan Dove. :)

Study week da start. Semua orang da balik kampung sementara while I'm still in Shah Alam. Rasa macam da nak dekat cuti final da sebenarnya. Hehe. I'll be taking 3 papers for this semester. :)

Have a nice day!


With love,
f

You Might Also Like

1 COMMENTS