bella convo's 2

One word : Exhausted!
Plan malam nih nak edit gambar Bella yang konvo pagi tadi.
Since I was so tired, and pendrive bagai semua dalam kereta, malas nak turun bawah untuk ambil pendrive.

Siapa kat sini pernah dengar lagu Kekanda Adinda by Atilia?
Angkat tangan. Angkat tangan.
Baguuuus.

Siapa suka lagu tuh sila angkat kaki! HEHE.

Ohh, i just love the song damn much. Kesian Chichi dengan Lea have to listen lagu to oevr and over again sepanjang perjalanan ke UTP ever since semalam. Lagi satu current favourite song is Kalau Berpacaran by Ana Raffali dengan Sohaimi Mior Hassan.

Ohh, suka lagu tuh! Sangat boleh dengar over and over again okay?

"Boleh pandang-pandang, jangan pegang-pegang, duduk renggang-renggang, bertambah sayang..."

Comel gila lagu nih. :)

---------------

Eh, berbalik kepada cerita Bella punya konvo okay. Jangan nak menyimpang ke tempat lain. Dushhh.

Bella habis her session around 11.30 am kot. Sebelum tuh, I have tried juga nak masuk ke dalam, tapi at that moment tak boleh sebab ada pakcik macam buat hal kat pintu tuh lak kan. So, I was sitting with Chichi and Lea kat stairs mane tah sambil jadi fashion police.

Hari nih sangat slack okay. This is the first time for me untuk ambil gambar orang atas proper request. Huish, nervous tuh kau tak payah cakap lah. Nanti kalau tak best gambar yang saya ambil macamana?

So, masa tuh self-esteem sangat low okay. Da la first day period. Belakang aku die punya sakit kau tak payah cakap la kan. Da la masing-masing tak bawak mineral water and hari nih sangat panas terik okay. Lagi la hangin.

Summary problems saya :

1. Tidur : The night before saya just tidur from 1 am until 2.30 am. Lepas tuh da terjaga sebab aircond sangat sejuk and the condition dragged sampai pagi. TAK TIDUR LANGSUNG OKAYY. Pukul 7.30 am da pergi ke UTP untuk ambil gambar Bella. Memang high la kan sebab tak cukup tidur. Huhu.

2. Period : memang potong betul untuk bergerak dengan lebih lincah. Belakang da sakit.

3. Air : Biasa nya kalau saya period, i will drink A LOT of water. Memang macamtuh. Taktau kenapa. So, da tak bawak mineral water tuh, and da letih, kau bayangkan je la macamana ketat nya muka aku kan? Huh.

4. Ramai orang : saya sangat rimas dengan keadaan yang ramai orang dan keadaan yang saya tak boleh tidur. So, saya memang da start panas je bila ada orang block saya or something. Huh, da la 1st day period kan. Memang malang la nasib kau.

Okay. Da la, malas nak cerita lagi. Tengok lah gambar nih. Sikit sebab saya malas nak upload banyak-banyak. ;)


Meet my bestfriend ever since MOZAC, Bella. :)



Okay. Watak budak 2 orang nih memang sentiasa kena ada. Hehe.


Class of 2010. :)


Takut okay nak amek gambar orang. Segan pon ada jugak. Tiba-tiba ada je di tengah-tengah budak ramai nih. Nasib memang banyak budak UTP hired photographer. So, even saya amatur, saya macam hebat kan je la diri di kalangan dieorang.

Overall I have so much fun today. Even letih macam haram sekarang. Huhu. Rasa da tak boleh tidur pulak. Haish.

Have a nice day everyone!


With love,
f

You Might Also Like

0 COMMENTS