zaman mude-mude

Saya tukar layout! HEHE. Andd I was thinking untuk lebih public kan blog saya nih. Kenapa? Entah la. Rasa suka-suka. :)

I was browsing my old times pictures with my siblings. Sangat buruk dan sengal je muka sorang sorang eh? HAHAHA! Masa tuh saya dan Kakak lepak kat bilik Mak. So, masa tengah lepak-lepak gosip, kiteorang bukak laci Mak and tengok la album lama. Hehe. Gelak macam nak pecah perut ok? Posing sorang-sorang masa kecik sungguh naive. My gosh! I can't believe it. :))

HAHA. Nampak otai tak? Masa kecik-kecik KAKAK selalu kena pukul dengan saya. Ohhh, derhakanya saya. :))

Hehehehe. Gambar nih lawakk sebab muka macam konon-konon shocked orang ambil gambar. Si budak hidung kembang tuh mesti lah Nabilah!! ;)


As I mentioned before, saya sangat nakal kot masa zaman kanak-kanak. Manjang je createkan masalah. Kalau time sekolah agama tuh, bukan main malas lagi nak pergi. Asek bagi alasan sakit perut and pening kepala je. HEHE. :) Abang Ngah dengan Kak Long duduk asrama. So, yang ada kat rumah adalah saya, Kakak dan Mak sebab Ayah sambung belajar masa tuh.

Kalau time cuti sekolah je, selalu ada family vacation. Pergi Kelantan la, Terengganu la, Langkawi la. Memang habis satu semenanjung nih kiteorang pusing. Ohhh, tak tak. Kecuali Perlis. Haa, yang tuh saya tak tahu kenapa kiteorang tak pergi. Haha.

Comel kan? Comel kan? AWWWW. So sweeet korang nih. :p

Cermin mata Kak Long sangat old-school okeyhh. Sangat IN masa fashion dulu-dulu. Hehe. Ohhh, abaikan baju tidur aku yang macam bibik ituuu.

Now I know Queen ikut muka siapa sekarang. Resemble kan dengan Mama dia? :)
Abang Ngah dengan Kak Long. The best twin ever I guess. ;)


Sila lihat tangan mereka berdua sangat sama ok. Adakah gaya ini telah dirancang dari perut lagi? Haha. Masa kecik-kecik, Kak Long cerita kat saya dieorang nih suka buli Kakak. Well, saya anak bongsu kan. Haruslah manja sendiri dengan Mak dan Ayah. So, Kakak kira toy dieorang agaknya. HAHA.

Sebabkan Kakak agak gelap sikit dari kiteorang, dieorang nih suka la ejek Kakak anak K****G sampai Kakak lari rumah bawak baju and naik basikal. HAHAHA! Tv sangat bawak pengaruh negatif ok kepada kanak-kanak. Kecik-kecik lagi da jadi drama queen kan? So, you can't imagine da besar nih macamana la drama queen nya kan? ;)

I am missing my childhood. I missed how we teased each other and how we've got caned by Ayah. I missed how stubborn I am to not go to the school, I missed how Kak Long always take good care of us whenever Mak was so busy with her works, I missed when Ayah took me for a bath every morning in front of the house, I missed Abang Ngah snored right to my ears. WAHHH! A lot of things la. So, when everybody da grew up, masing-masing da busy dengan their own things. *sad*

OK. Enough with those sad stories. Too much sadness kot lately. Luckily, I can divert it into a good things such as STUDY HARD! :)

Ok. Ok. I am trying in here. So, do have a little faith on me ok?

Ohhh. A good friend of me ajak tengok The Last Airbender tadi. And, i refused it. Shocked enough for me untuk refused tengok cerita tuh. Hehe. Buttt, I have promised with someone to watch the movie together. So, I don't want to watch it without that someone. OR maybe I am not going to watch the movie after all considering the recent situation.


So,
please cerita kan kat saya cerita tuh pasal apa semua ok?! INI NADA SERIUS. HAHA.



p/s : i think i saw something in you...which everyone has doubted it. but seriously, i saw something good in you. indeed. don't judge people by the mistakes that they have done, but judged them by how they fixed it.





With love,
f

You Might Also Like

3 COMMENTS