Da jumpe! Da jumpe!

Sepanjang hari I was thinking how much I love a few stuff that I have. TERMASUK KASUT NIH! Ohh, they have really meant something to me. Andd those things I still keep up until today.

Malam nih tadi saya lepak dengan Lea. Berdua je. Rasa macam da lama tak dating sama sama. Hehe. And I was thinking nak tengok wayang dengan dia. So, kiteorang pon pergi la Bukit Raja semata mata nak tengok wayang yang sudden plan tuh. Sebabkan most of the movies saya da tengok, so kiteorang pon decided nak tengok Slice. Classification tuh horror tapi bila tengok cerita tuh sangat sweet. Kisah pasal friendship budak budak yang sampai besar kawan die cari dia. Sedih tau. Touching sekejap semua orang dalam wayang. :)

Anyway, entah macamana tah, tiba tiba boleh pulak kiteorang borak pasal kisah kisah silam dengan Lea. Hehe. It calms me from the inside bila ingat cerita tuh semua. Sumpah dia sangat baik dengan saya. Mana ada orang sanggup ponteng kelas sebab kau da gelupur sangat nak beli jeans kan, mana ada orang sanggup repeat modul sebab kau da gelabah gila tak sabar nak pergi somewhere, mana ada orang sanggup menangis sebab tak dapat belikan kau hadiah birthday. And the most important thing mana ada orang yang sayang kau sangat sampai tak ingat kepentingan diri dia sendiri. Even takde duit pon, sanggup bagi kau duit dia semata mata kau nak balik rumah dengan duit yang takde dalam nya. Padahal kau sikit pon tak heran dengan situasi balik dengan empty wallet. Da biasa da katanya. Tak ingat dia tengah sakit and terus datang semata mata nak pergi tolong kau yang dalam ketakutan sebab ada orang ikut kat belakang. So, even the bad thing that he did to me was painful, it was only for temporary bila sekarang nih duduk balik and muhasabah diri thinking how nice he was to me. Dengan kawan kawan saya semua. SANGAT. Sangat sweet je bila teringat balik. :)

Da. Cukup flashback. Hahahaha.

Duduk dengan Lea, sambil borak borak cerita pasal dulu-dulu memang buat saya rasa "Ohh, tak rugi ada bestfriend sengal macam budak nih." Haha. Balik rumah, tengah Lea bising bising pasal apa tah, saya terpandang atas almari. Ada few boxes yang saya sendiri tak tengok ever since saya pindah rumah nih. Ada 2 containers and 2 kotak kertas yang saya tahu saya put something dalam tuh but I couldn't remember what was it.

Duduk atas katil and pandang kat kotak tuh lama-lama. OHH! Baru teringat. Saya da jumpa apa yang saya cari ever since few weeks ago.

"Lea! Lea! Da jumpa kasut tuhhh"

Sebabkan saya nih 'tinggi' sangat nak capai kotak atas almari tuh, terpaksa la panggil Yot untuk ambilkan kotak tuh.

Baru la teringat, ever since pindah rumah arituh saya ada letak SEPARUH lagi kasut kasut saya dalam satu kotak kat atas almari tuh. So, memandangkan kotak tuh letaknya kat agak belakang, I always been forgotten bout the box.

Bila bukak je kotak tuh, ada 8 kotak kasut dalam tuh! HAHA. And terus bukak satu-satu kotak tuh. Dalam kotak besar tuh ada 2 layer. Belah atas ada 4 kotak kasut, and belah bawah ada 4 kotak kasut gak. Suddenly, bila bukak je bahagian bawah tuh nampak kotak yang saya memang cari cari selama nih.

AWWW, sedih lak bila tengok kasut tuh. :)

Sangat gembira bila da jumpa kasut nih. And the baju kurung also tak pakai pakai lagi. Sayang gila. Except dinner untuk pre-grad arituh, that was the last time I wore that baju kurung. I guess. Sayang gila nak pakai baju tuh. Banyak sangat sentimental value. HAHA. :)

Ok. Sangat gembira. HEHE. :) Da jumpa apa yang saya cari. So sekarang saya nak tidur. Nak iron baju untuk pergi court yang #%$FRDG^% tuh esok. Tak faham betul motif kena pergi court dalam course yang saya ambil nih. HUH!

Selamat berpuasa esok!! :)

With love,
f


You Might Also Like

1 COMMENTS