Quiz

Ok. Sila abaikan post saya yang semalam tuh ye? Saya sangat marah masa tuh. Wahhh, nafsu marah sampai rasa mahu terajang je sesiapa yang lalu depan saya semalam.

Terima kasih la kepada rakan-rakan yang menenangkan saya. Din yang dengar saya meraung dalam 10 minit dan gelak besar dalam 5 minit dan meraung lagi. Betul-betul jauuuh je die duduk dalam semalam. Mungkin die takut saya tikam die pulak. Don't worry la twin. Takkan la aku nak tikam kau kan? kan?

:D

Ok. Hari nih saya nak kumpulkan positif energy. Shuuhh, shuuuh, negative energy sana. Walaupun dalam hati ni tak tenteram je dari semalam. Tidur pon macam haram je tak nyenyak nye. Bingai. Syaitan penuh betul kat keliling sekarang nih. Hahaha.

Damn la. Macam nak gila aku da nak dekat-dekat period nih. Haish. So nak control emosi, saya buat-buat busy. Start la buat report malam tadi. Da agak-agak tak boleh tidur tuh, dari saya guling-guling, better saya buat kerja kan? Da dekat pukul 4 pagi tuh baru la saya tidur. Pastuh hari nih pergi kelas dengan positive energy walaupun 20% negative energy tuh harus di control. Damn.

Ohhh, kelas German hari nih sangat best sebab saya menjadi kesukaan lecturer. Walaupun lecturer tuh tak best, saya cuba la berlaku energetic dengan menjawab semua soalan die. Sampaikan bile saya nak jawab lagi, lecturer cakap, "Dah dah. Awak tak payah jawab lagi."

WOW! Haha. A good start untuk semester nih.

Kelas Law tadi pon best and kelas Engineers in Society tak best sebab saya kena present. Jang la nih. Suwey betul sebut nombor 8. Da sah-sah kat attendance saya memang nombor 8, so saya kena la cerita experience Industrial Training kat depan. AGAIN. Tapi Jang, masa untuk revenge akan tiba. Lu jangan kecoh kecoh sangat ok? ;p

After balik kelas terasa nak makan kat Qaseh. Iye Cik Akma. Yang belakang MSU tuuh. Enak! Hehe. Selalu jugak la saya makan kat sana. Nih semua Big Mama punya influence kat saya. :) Balik rumah, cadangnya nak sambung buat report. Tengah tunggu nak download Internet Explorer tertidur lak. Cheh. Lepas tuh jawab la Quiz Sir Mizan tadi. Fuhhh, berdebar je soalan. Haha.

Ehh, macam banyak cakap kan? Ok. Ok. Nak senyap. Mari membuat report.


Take care. :)


With love,
F

You Might Also Like

0 COMMENTS