Nuffnang & Projek klik2

Nampak tak Nuffnang kat tepi tuh? Haha. Saya pon tak pasti macamane kalau korang klik saya akan dapat sumbangan, tapi korang klik je la. Untung2 hasil sumbangan tuh boleh la saya belanja korang roti canai kan? Ehh, roti canai je? Ok la tuhhh. ;)

Sebenarnya benda Nuffnang nih da lama da kan. Tapi saya baru berminat nak buat hari ni. Tengah sibuk-sibuk buat report tadi, tiba-tiba saya nak take a break and surf la pasal Nuffnang nih. Alih-alih saya da register. Apekah? Hehe.

So, sesiapa yang tahu pasal Nuffnang tolong la terangkan kepada saya ye? TQ. ;)

Anyway, hari nih I was pretty occupied by completing my industrial training report. Saya bajet this week saya nak finished up kan report nih. Senang sikit keje saya. En. Jo pon willingly nak check report saya before submit to lecturer, so saya pon kena la willingly siapkan. Alaa, sekarang da 1000 words da. Another 4000 words to go bebeh!! :)

Cadangnya petang nih nak pergi survey something dengan Kamal & Sopi kat Lowyatt and Pavilion. Tapi, macam tak jadi je. Saya pon da rasa macam patah hati nak pergi. :((

Wahh, ayat aku. Patah hati ok? Hahaha!

Tunggu la kalau Projek Klik2 saya nih siap, saya akan revealkan di blog nih. Ohh, Projek Bimbo harituh? Pasal nak celebrate birthday Kamal la. Anddd ada la buat kan scrapbook. Nanti la gambar scrapbook tuh saya upload kan kalau ada. :)

Hey, da 5.30! Balikkkkkkk!

You Might Also Like

3 COMMENTS