Hiatus

Dua hari lepas saya pergi outstation. So, been away from this blog for a few days.

:)

*ok. aku lapa da*

Saya tengah malas nak blogging sekarang.
Rasa macam takde mood semua2 nya la hari nih. Hm.
Due to a few reasons yang keep on bothering my mind lately.

Da la hari nih saya lupa nak bawak jacket saya. Sejuk dalam ofis nih sampai akibat kan sakit belakang. Haih.

*rasa mata da bergenang. jangan nangis*

So, memang saya macam terpijak awan hitam hari nih. Hangin je.
Bengang dengan aircond nih.
Sedih dengan apa jadi.
:(

Semalam saya da uruskan satu benda untuk something that will be coming up in the next few days. So far ok la. Price pon ok. So, I'm on it.
Rose tolong saya settlekan negotiate dengan frontman tuh and asked untuk barang2 semua.
Nice. Sangat helpful.

Bila those things da settle, I will tell all of you about it ok? With picturess! :)

Satu entry nih lama sungguh nak siapkan. Da satu jam da.
Saya malas nak lunch.
Bia mati dalam peti ais nih.
Damn.

You Might Also Like

4 COMMENTS