Aku rasa nak lompat tapi aku dalam ofis.


Ehhh. Nampak tak saya punya title tuh. Lately nih asek panjang je. Hehe.


Bosan la hari nih. Macam tak semangat je duduk kat ofis arinih. Letih baca plan, sy tanya la apa-apa yang patut saya tanya. Da letih bertanya, sy buat-buat la dengar iPod sambil pandang jam tunggu nak lunch. Wahh. Macam lambat lak masa nih jalan kan?


Sejak semalam baru la saya rasa hidup saya lively sikit bila Cuda dengan Lea da balik. Huish, kalau tak da macam hilang semangat untuk bercakap pon dengan orang. Hehe. ;) So, semalam memang semangat la saya berborak dengan dieorang cerita apa yang saya buat during the whole week.


Lately nih I have been thinking about myself agak banyak juga la. Saya fikir what am I doing for another 5 years, where would I be, how happy I am and so on and so forth la. Biasanya saya takdela jadi seorang deep thinker macam nih. Since saya pernah jadi teruk bila fikir banyak sangat. Hehe. But, this time I really have to jadi serius dengan apa yang saya nak buat dalam hidup saya.


Kalau orang tanya saya happy tak dengan hidup saya sekarang, I must say that Alhamdulillah la hidup saya takde la teruk mana pon. Saya ada family yang sayang kan saya, kawan-kawan yang sentiasa ada di belakang saya dan saya rasa suka dengan apa yang saya buat sekarang. Kejadahnya saya nak rasa tak happy kan? Da tu je jalan yang saya pilih. Hehe. :) And kalau pun ada nangis ke apa ke, tu memang terjadi sebab saya yang pilih macam tuh and saya yang decide nak jadi macam tuh.


Sape la taknak happy kan? Ade orang taknak happy? Sape? Sape? Memang pelik sungguh la manusia tuh kan. So, semua orang demand kan happiness. But, somehow, it depends to you macamane korang nak dapatkan happiness tuh kan? Macam saya, saya rasa sekarang nih saya punya happiness macam ON and OFF selalu. Haha. So, depends la kat saya macamana saya nak handle and undergo those process.


*sigh*


Da bunyi macam matured da saya nih. Sejak-sejak umur nak masuk 23 tahun nih, bukan main berpandangan jauh saya nih. Hehe. Perangai pon da jenis malas nak gado-gado. Da tua-tua nih, penat lak nak gado. Berdamai je la dengan semua orang. :)


*smile*


Huh, saya tulis panjang nih, tapi bila tengok jam baru pukul 4.45 pm. Lambat nya rasa nak pukul 5.30 pm. Nasib ada abang engineer nih kasi report untuk overview before pergi site next week. Ha, kali nih saya pulak punya turn tinggalkan Kamal kat sini sorang-sorang. Tapi macam die kisah saya takde. Haha. Lagi happy agak nya mamat tuh.


Next week most probably pergi Jelapang untuk check slope kat sana. Tidur sana mungkin. Haih, sebenarnya problem jugak saya nak pergi jauh-jauh nih. Nanti saya jadi macam pemaluuuuuu sangat.


HOI! Take note! Gua nih pemalu sebenarnya. ;)


Whoaaa. Kadang-kadang saya terfikir la jugak kerja apa yang tak penat. Baru jadi Trainee nih, da rasa macam letih je nak jadi engineer. Hehe.

Saya nih dari tadi pandang jam je. Haha. Macam haram. Ko beriya nak balik awal-awal bukannya Adamaya ada lagi Farah Aliaa! Hehe. ;) Tapi, on second thought, it's not Adamaya yang saya kejarkan. Perasaan untuk berada kat rumah yang saya cari!!!! Huhu. ;p

Banyak complain la saya nih. Patut kena sepak je nih dari tadi.


Tolong sepak bagi sedar sikit! ;p


With love,
F

You Might Also Like

4 COMMENTS