pompuan psiko!

Last night, umah kiteorg di ceroboh pompuan gile!
tah ape2 tah.
d story goes like this. my housemate, Han, makes friend dgn ade sorg guy nih, A. Then, A punye ex-gf found out yang dieorg ade skandal2 and terus nak serang Han.

Hey! dari ko datang serang2 rumah org kul 2 pagi tuh, baek ko tido tau x? name je pandai. aku dgr ko budak UTP eh? huh! rosakkan imej UTP kwn2 aku je. get a life la weh! i don't care la dengan hidup ko ngan A tuh. lantak korang la kan. da korg da break gitu, da la. ko jangan la nak kaco2 orang lain. besides, budak 2org tuh xde mende pon. ha! kan x pasal2 ko kena naek tangge tinggi2 cari PENTHOUSE kiteorg yang canggih nih. gile ape.
ok EVA. get a life. name da sedap da tuh. so behave like name ko tuh. ape barang nak serang2 org. org rase insecure je suke serang2 org weh. so, ko duk je la UTP tuh elok2. belaja je senang. if xleh xde bf, carik la sorg. besides, bf ko pon same psiko je ngan ko. ok? da2. jangan nak kaco2 org kat umah nih. pagi2 waktu aku tido tau. bukan nak layan org2 psiko macam ko! samseng gile ko nih nak serang2 org. da la BULAN SYAWAL LAK TUH~~ xde semangat kemaafan tul ko nih.

i know. i know. post sy yang nih mmg emo gile. aku tengah memang emosi x stabil nih, so nasib ko la. sy tengah xde mood malam td dengan org laen, tengah buat slide show untuk presentation, tgh nak hafal kan speech utk presentation today, die leh lak nak serang2 umah ni. x pasal2 la die tuh. memang sebelum nak serang umah nih die x bace doa kot. da la die sorg! huh! ade hati nak serang2 org.

haih~~x faham btol.


p/s : nasib presentation aku sgt hebat arinih. hehe. :))

You Might Also Like

6 COMMENTS