saya x tahu

saya tak tahu..
nape mesti saya hidup macam nih..

i let the memories hunting me. i hate it. saya bukan x suke memory tuh. tapi, saya x suke untuk ingat die. bile saya jatuh, saya sangat susah untuk bangun. btol. im lucky because i have super-cool- family and friends whom helped me soooooo much.

sometimes they cried with me. they feel more sad than i am.
susah nak buat orang yang kamu sayang menangis sebab kamu. rasa bersalah yang banyak.
and yet when you cried dengan banyak nya because of someone, then u'll know that someone don't love and appreciate u the way you do.
really. even the person was your friend.

bad? i know.

sometimes sampai sekarang saya still menangis. haha. btol. if jalan sorg2 and buat ape2 saya still teringat the past.
but, sometimes yang saya nak buatkan diri saya berhenti menangis, i'll say to myself:

"jangan menangis. orang lain happy2, sibuk2 nak nanges watpe."
kadang2 rase terrible je. if keluar area shah alam, saya macam rasa nak menyorok je sebab xnak jumpa sape2 yang x berkaitan. bukan saya x suke. in fact, i missed the old days. tapi, saya kena jaga diri saya. i am afraid that i will cry whenever i see those things yang saya xnak tengok.
hmmmmm..
it's not that i am hating u. i forgive you. i missed you. but i can't help myself from hurt. seeing orang yang not related to me anymore. hurmm.
*sedih mode*
-------------------------------------------------------------------------------------------------
btw folks!!!!!!!!!!! MU KALAH!!!! HAHAHAHAHA!

You Might Also Like

0 COMMENTS